تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره)

تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره)

تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم
فروردین ماه ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیادمسکن و فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن می باشد .

این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با استفاده از فرصت‎‎ها و پتانسیل‎‎ها به خوبی توانسته در جهت توسعه استان، به ویژه عمران و آبادانی روستاها، تثبیت جمعیت روستایی خدمات ارزشمند و ماندگاری بر جای گذارد. به طوری که اقدامات این نهاد در زمینه بازسازی مناطق سانحه دیده، محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی به ویژه در راستای بهبود زندگی روستائیان کاملا مشهود است.

رفع محرومیت و خدمت رسانی به محرومین در بنیاد مسکن یک اصل می باشد که خوشبختانه مسئولین و خدمتگزاران این نهاد بدان اهتمام خاص دارند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه میهمانی خدا ، و عرض تبریک سالروز تاسیس این نهاد به مجموعه پرتلاش بنیاد مسکن استان، امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، منویات مقام معظم رهبری، حمایت همه جانبه دولتمردان و همت مسئولان در کنار همکاری مطلوب مردم ، بخش عمده ای از مشکلات مردم رفع گردیده و روز به روز شاهد سازندگی و بالندگی ایران اسلامی در جای جای کشورمان باشیم.

فلاح غلامی فرماندار شهرستان ملکشاهی

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است