تاسمه فرماندار شهرستان

در ماههای گذشته بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته که زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را فراهم کرده است .

در ماههای گذشته بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته که زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را فراهم کرده است .

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای تاسمه فرماندار با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) وخیر مقدم وخوشامدگویی به حاضرین به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان ،شهرها ،بخش ها و روستاها تابع اشاره و گفت: خوشبختانه امروز حتی در دورترین نقاط روستایی و عشایری این شهرستان مراکز اموزشی ، بهداشت و درمان ، آب شرب ، راههای ارتباطی مناسب وگاز رسانی و برق رسانی و حتی اینترنت و بسترهای خدمات الکترونیک دولت در جهت رفاه حال مردم فراهم شده است .

وی به تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد بسترهای تولید نیز اشاره نمود و گفت : در همین ماههای گذشته بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته که زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را فراهم کرده است .

تاسمه فرماندارشهرستان همچنین با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی خدمات بزرگ نظام را در سطوح مختلف و در حیطه کاری خود را در طول چهل سال گذشته تدوین و رسانه ای نمایند و با انطباق ان با دوران سیاه ستم شاهی مردم را در جریان خدمات ارزنده نظام و دولت قرار دهند . در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات بخش گچی تصمیماتی به شرح ذیل مقرر گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است