تاسمه فرماندار شهرستان

جمعیت هلال احمر بنا به رسالتش چه در داخل مرزها و چه فراتر از مرزها فارغ ازهر گونه رنگ و نزاد وزبان و فرهنگ به نجات جان انسانها و امداد می پردازد.

جمعیت هلال احمر بنا به رسالتش چه در داخل مرزها و چه فراتر از مرزها فارغ ازهر گونه رنگ و نزاد وزبان و فرهنگ به نجات جان انسانها و امداد می پردازد.

فرماندار شهرستان در سخنرانی این مراسم با تبریک فرا رسیدن این روز به جمعیت هلال احمر و دوطلبان در این عرصه بیان داشت : جمعیت هلال احمر با قدمت بیش از 95 سال که از زمان رژیم سابق با نام شیر و خورشید سرخ و پس از پیروزی شکوهمند اسلامی ایران با نام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همواره پرچمدار کمک و امداد و نجات خدمات رسانی به همه انسانها در تمام حوادث و وقایع  بوده است .

ایشان ابرازداشتند :  بی شک  شخصی که با عنوان دوطلب در هرزمینه که با عنوان خدمت رسان ورود و اعلام حضور میکند جهت مثمر ثمر بودن و نقش آفرینی در جهات مختلف می باشد ، در جمعیت هلال احمر دوطلبین دو شادوش پرسنل بدون هرگونه چشم داشتی با هدف کمک رسانی و امداد و نجات جان انسانها قدم در این عرصه می گذارند که جای شکرگذاری و قدردانی در چنین مراسماتی را فراهم می کند، هر چند نمی توان گوشه کوچکی از تلاش این عزیزان را بطورتام و کامل جبران کرد.

وی در ادامه بیان داشت: انسانیت یکی از اصول ارزشی جمعیت می باشد، که فارغ از هر رنگ و نژاد وزبان و فرهنگ در سراسر جهان که با نام صلیب سرخ جهانی به کمک ، امداد رسانی و با شعار بی طرفی وفارغ از هر گونه سیاست کاری فقط با نیت نجات جان انسانها قدم بر داشته و انجام وظیفه می نماید .

فرمانداردراین همایش با اشاره به خدمات ارزنده هلال احمر در سطح شهرستان گریزی زدنند و گفتند : جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان از پوشش متنوع گیاهی و خطرهای از جمله حریق در جنگلها و حضور به موقع هلال احمر با توجه به کوهستانی بودن و صعب العبور بودن منطقه و با به خطر انداختن جان خود با تمام وجود سعی در اطفا حریق با کمک دوطلبین نموده است .ایشان از دیگز خدمات ارزنده این نهاد در زمان زلزله از آموزشهای مداوم در سطح مدارس و چه امداد به موقع در برپایی چادر جهت زلزله زدگان و حضور به موقع در حوادث جاده ایی شهرستان نام بردند .

در پایان این مراسم از دوطلبانی که با فعالیتهای ارزنده خود خدمات مثمر ثمری را به هم شهریان شهرستان در مواقع لزوم رسانده اند تجلیل و تقدیر و تشکر گردید.    

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است