خلاصه و مصوبات سفر استاندار به شهرستان

خلاصه و مصوبات سفر استاندار به شهرستان

خلاصه و مصوبات سفر استاندار به شهرستان

⭕ملکشاهی مقصد هفتادوششمین سفر شهرستانی ...
⭕۹۲ پروژه عمرانی با مجموع اعتبار ۷۸۷ میلیارد تومان در ملکشاهی در دست اجراست ....

استاندار ایلام در نشست شورای اداری ملکشاهی باحضور معتمدین:
❑‌۱۷۱ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهور، ۴۴ میلیارد تومان متمم سفر اول رییس جمهور  و ۴۰۹ میلیارد تومان از محل سفر معاون اجرایی رییس جمهور به شهرستان ملکشاهی اختصاص یافت/ سهم ملکشاهی از محل اعتبارات اربعین و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ۷ میلیارد تومان است/ عملیات آبرسانی به ۲۰۰ روستای محروم استان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۶ درصدی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع ) سپاه پاسداران در دست اجرا است


📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱۸ در ادامه برنامه های سفر خود  به شهرستان ملکشاهی، در نشست شورای اداری این شهرستان با حضور معتمدین و بزرگان این شهرستان، گفت: در شهرستان ملکشاهی ۹۲ پروژه عمرانی با مجموعه اعتبار ۷۸۷ میلیارد تومان (ملی، استانی، نهادهای حمایتی..) در دست اجرا است.

وی در ادامه افزود:  همچنین احداث یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۳۲۰ واحد مسکونی (  ۲۰۰ واحد روستایی و ۱۲۰ واحد شهری)  با تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۵۱ میلیارد تومان در دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، متمم سفر ریاست جمهوری و سفر معاون اجرایی رییس جمهور به شهرستان ملکشاهی، گفت:  از محل اعتبارات مصوب دوره اول سفر ریاست محترم جمهور به استان ۱۳ مصوبه با اعتباری افزون بر ۱۷۱ میلیارد تومان، از محل اعتبارات متمم اول سفر ریاست محترم جمهور ۴ مصوبه با اعتباری معادل ۴۴ میلیارد تومان و از محل متمم سفر معاون اجرایی رییس‌جمهور ۴ مصوبه با اعتبار ۴۰۹ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنین در مجموع از محل اعتبارات اربعین ۴ پروژه با اعتبار  ۳.۵ میلیارد تومان و از محل مسئولیت های اجتماعی  شرکت ملی نفت ایران ۴ پروژه  با اعتباری افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافت‌.

وی در خصوص اختصاص اعتبار برای دو ایستگاه پمپاژ کشاورزی در ملکشاهی، افزود: برای هر کدام از  ایستگاه های  پمپاژ روستاهای خوشادول و گنبد ملکشاهی ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که برای هر پمپاژ ۵ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه تحولی چشمگیر در حوزه آبرسانی استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به  ۲۰۰ روستای محروم و کم برخوردار استان با پیشرفت ۶۶ درصدی و با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع ) سپاه پاسداران در‌دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: ویژگی بارز دولت سیزدهم، شفافیت در انجام امور است و از تمامی زوایا عملکرد آن قابل رویت است، هر شخص با هر طیف و با هر نگاه سیاسی می تواند در تمامی جلسات استاندار شرکت کند چراکه خود را از مردم می دانیم و مردم از ما هستند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل روی کار آمد و با تلاش های انجام شده  دولت از پیچ های سخت و دشوار عبور کرده است.

استاندار ایلام با تاکید بر استمرار سفرهای شهرستانی تا تکمیل پروژه های نیمه تمام و پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی، یادآورشد: عمده سفرهای شهرستانی در روزهای تعطیل انجام می شود و تلاش داریم در تمامی سفرهای شهرستانی با مردم به صورت رو در رو و بی واسطه دیدار داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید صبح امروز از بیمارستان شهر ملکشاهی، گفت: روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ملکشاهی در مقایسه با ۹ ماه پیش رضایت بخش است، محوطه سازی، نصب دستگاه سرمایش و گرمایش، آسانسور این بیمارستان در حال انجام است  و ۱۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است