فرماندار شهرستان ملکشاهی

پنجمین روز از یوم الله دهه فجر انقلاب در شهرستان ملکشاهی

پنجمین روز از یوم الله دهه فجر انقلاب در شهرستان ملکشاهی

در سخنرانی این همایش فرماندار بیان داشتند : صرفا تصدی کرسی فرمانداری و حضور بنده در شهرستان چیزی نبوده جزخدمت رسانی و توسعه و ترقی شهرستان با توجه به استعدادها و پتانسیلهایی بالای سرزمینی و مردمی این شهرستان ، که میطلبد با سعی و تلاش و همت و یکدلی مسئولین موجبات رشد و رونق ملکشاهی فراهم گردد..

 ایشان در ادامه بیان داشتند : همه مسئولان شهرستان باید با مردم صادق باشند و اگر بناست کلنگ مجموعه یا ساختمان ورزشی در شهرستان زده شود ، ابتدا با تجزیه و تحلیل درست و کارشناسانه و امکان سنجی و مفیده فایده بودن برای شهرستان تمامی جوانب سنجیده گردد. و از سوی مسئولین هم ضمانت اجرایی داشته باشد ، تا نگاه صادقانه مردم به دولت و خدمتگذاران خود خدشه دار نشود .

 فرماندار اظهار داشت : همچنین باید از نعمت وجودی خیرین و حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان در جهت توسعه و رونق ورزش ملکشاهی بهره برد ، چرا که سرمایه گذاری در بخش ورزش ملکشاهی با توجه به وجود استعدادها و پتانسیلهای بالای جوانان این شهرستان موجبات کسب موفقیتهای ورزشی در سطح بین المللی برای کشور و افتخار برای شهرستان ملکشاهی در برخواهد داشت در این مراسم علاوه بر سخنرانی و برنامه های متنوع ، حرکات نمایشی ورزشی توسط تعدادی از ورزشکاران شهرستان به اجرا گذاشته شد .

از دیگر برنامه های فرماندار در این روز  حضور در منزل دو خانواده سرافراز شهیدان حمید تام و رحیم طارمی از شهدای والامقام دوران انقلاب شهرستان ملکشاهی بود ، که ضمن سرکشی ایشان از صبر و متانت این خانواده ها با اهدای لوح سپاس و هدیه  تقدیر بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است