فرماندار شهرستان ملکشاهی:

حضور دشمن شکن مردم شهرستان ملکشاهی در راهپیمایی روز قدس

حضور دشمن شکن مردم شهرستان ملکشاهی در راهپیمایی روز قدس

در مراسم این روز و پیش از شروع خطبه های نماز جمعه امینی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این مراسم بیان داشت  :  امروز مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مخالفت خود را با ترفندهای آمریکای جنایتکار و کشورهای خائن عربی در طرح موسوم به «معامله قرن» را اعلام می کنند.

ایشان در ادامه بیان داشتند : مردم مومن و شهید پرور ملکشاهی امروز با حضور در این مراسم راهپیمایی به مانند مردم سراسر ایران در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت حمایت خود را از مظلومان فلسطین نشان داده ، وانزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با سردادن شعارهای کوبنده بر ضد این رژیم  فریاد خواهند زد .

امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه روز قدس در ملکشاهی مردم  روزه دار این شهرستان با سر دادن شعارهای ‌ "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" و " «نه» بزرگ جهان اسلام به «معامله قرن»" فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندن .

همچنین قطنامه راهپیمایی  روز قدس درمحکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل در مصلی و بین نماز ظهر و عصر خوانده و با فریاد " الله اکبر"  نماز گزارن مورد تایید واقع گردید ؛ در پایان این راهپیمایی به منزله نفرت از تجاوزگری های اسرائیل و حمایت آمریکای جهانخوار از این رژیم جعلی پرچم این دوکشور توسط راهپیمایان به آتش کشیده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است