فرماندار شهرستان :

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

فرماندار در این نشست با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن با اشاره به اهمیت این ماه پرفیض و منزلت آن در میان مسلمانان بیان داشتند: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان برهر مسلمانی واجب می باشد ، و از اهم وظایف ستاد امر به معروف شهرستان تکریم این ماه می باشد . که اعضا ستاد در راستای  مبارزه با حرمت شکنان این ماه بدون هر گونه اغماض ،  با افراد یا صنوفی که به هر عنوان حرمت این ماه را نگه نمی دارند ، با جدیت  برخورد کرده ، و در صورت لزوم از طریق دستگاه قضا طبق ضوابط  قانونی برخورد شدید صورت گیرد.

فرماندار همچنین اشاره داشتند : امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه صرف حکومتی نمی باشد ، بلکه همه افراد جامعه در کنار کلیه دستگاهها و نهادهای حکومتی با همکاری و همدلی  این فریضه را برخود واجب ، وانجام آن را یک تکلیف شرعی دانسته ، که باید در هر جا و مکانی که لازم باشد به آن عمل نمایند .

در این جلسه همچنین موضوع حفظ و پاسداری بنحو احسن محل هایی همچون المان و مزار شهدا تاکید گردید ،  در ادامه هرکدام از اعضا به بیان دیدگاهها و بیان معظلات و مشکلات شهرستان پرداخته ، که در پایان و پس از تبادل نظر و بیان راه حل ها تصمیماتی اتخاذ گردید.

همچنین در پایان این جلسه نگار خانه عکس دفاع مقدس که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دایر گردیده بود ،با حضور اعضا ستاد امر به معروف و توسط فرماندار شهرستان افتتاح ومورد بازدید عموم قرار گرفت .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است