فرماندار شهرستان :

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

فرماندار ملکشاهی در این مراسم گفت: خوشبختانه وضعیت فضاهای آموزشی در سطح شهرستان به همت دولت و اداره نوسازی مدارس استان و بالاخص کمک و یاری خیرین مدرسه ساز در وضعیت مطلوبی نسبت به جاهای دیگر می باشد .و جهت به صددرصد رساندن فضاهای آموزشی در سطح شهرستان همه باید کمک کنند با کمک دولت و فعالیت خیرین هرسال بیشتر از سالهای قبل شاهد ساخت مدرسه باشیم.

فرماندار بیان داشت : خیرین با وجود اینکه هیچ گونه تکلیف و وظیفه ایی در صرف کردن مال و دارایی خود در این راه ندارند. ولی با جان و دل و برای آب و خاک و مردم خود دلسوزانه قدم در این راه گذاشته تا پرچمدار درس فداکاری و ایثار که ائمه به ما آموخته اند باشند .

فرماندار در ادامه اشاره داشت : در دورترین نقاط شهرستان همگی شاهد هستیم که مراکز آموزشی و بهداشتی و درمانی با کمک دولت و خیرین جهت محرومین تاسیس گردیده است ، که نشان از وفاق و همدلی در بین مردم و مسئولین را می رساند . که حتی با وجود تحریمهای ظالمانه برعلیه کشورمان مردم و خیرین در کنار دولت در راستای محرومیت زدایی و پیشرفت کشور پیش قدم می باشند ، همانطور که با اقدام ظالمانه دولت آمریکا بر علیه سپاه پاسداران همه مردم به حمایت از این نهاد انقلابی لباس خوشرنگ سپاه را بر تن خویش کردنند تا حمایت و پشتیبانی بیش از پیش خود را از همه دستاوردهای نظام و این نهاد انقلابی نشان دهند .

در پایان این مراسم توسط مسئولین از خیرین مدرسه ساز با ارائه لوح تقدیر بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است