رئیس بنیاد مستضعفان :

سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور ، استاندار ایلام و هیئت همراه به شهرستان ملکشاهی

سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور ، استاندار ایلام و هیئت همراه به شهرستان ملکشاهی

 درابتدای این سفر رئیس بنیاد مستضعفان ، استاندار و هیئت همراه از زیر ساختهای آسیب دیده شهرستان ملکشاهی که در اثر سیل اخیرو بارشهای شدید باران ، و در نتیجه رانش زمین باعث تخریب مسیرهای ارتباطی شهرها و روستاههای شهرستان گردیده بود ، بازدید و جهت ترمیم و بازسازی خسارات وارد شده با مشارکت بنیاد مستضعفان تصمیماتی اتخاذ گردید.

همچنین درادامه این سفر مسئولین با حضوردرمحل پل روستای بوستانه از توابع بخش گچی شهرستان که در اثر سیل اخیر تخریب گردیده بود ، از نزدیک روند بازسازی این پل را مورد بررسی قرار دادند . در ادامه این سفر میزان پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان در دست احداث شهرستان از نزدیک مورد بازدید میدانی قرار گرفت .

فرماندارشهرستان در طرح توان افزایی روستای گنبد پیر محمد که با حضوراستاندار ایلام ، رئیس بنیاد مستضعفان کشور ، امام جمعه شهرستان و عموم مردم روستای گنبد در محل مسجد روستا برگزارگردید ، گفت : این روستا بزرگترین و پرجمعیت ترین روستای شهرستان می باشد ، که از ویژگیهای مهم و قابل توجه می توان به مرقد وآرامگاه پربرکت امامزاده سید محمد عابد (ع) که در این روستا آرمیده اند، و مورد زیارت خیل کثیری از مردم استان و خارج استان قرار می گیرند، را نام برد ، همچنین فرماندار شهرستان به مسیر عبور زوار اباعبدلله الحسین(ع) ازین روستا چه در ایام محرم و یا اربعین حسینی اشاره کردند ، که همه ساله مورد استقبال و پذیرایی بی نظیر مردم شهید پرور این روستا قرار می گیرند یاد آور شدند . ایشان درادامه با توجه به وجود رودخانه دائمی در مجاورت روستا از استعدادها و پتانسیلهای موجود روستا جهت توسعه و رونق باغداری و کشاورزی با کمک بنیاد مستضعفان و در نتیجه ایجاد اشتغال پایدار مطالبی را بیان کردند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است