فرماندار شهرستان :

دیدار نوروزی فرماندار و هیئت همراه ایشان با امام جمعه شهرستان

دیدار نوروزی فرماندار و هیئت همراه ایشان  با امام جمعه شهرستان

فرماندار ملکشاهی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز و بهار طبیعت ،سخنان مقام معظم رهبری در آغاز تحویل سال و شعار سال مبتنی بر "حمایت از رونق تولید" را فصل الخطاب قرار داد و اظهار امیدواری کرد : در سال جدید با همدلی،هماهنگی و تلاش دولتمردان "تدبیر و امید" مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی،خدمات شایسته تری در راستای بهره مندی بیشتر مردم شهرستان از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه گردد .

محمد تاسمه خدمتگزاری به مردم را رسالت بزرگ مسئولان در حکومت اسلامی دانست . و از آمادگی صددرصد ستاد هماهنگی مدیریت بحران  شهرستان در ایام نوروز با توجه به نزول بارش ها سیل آسا که در نقاطی از کشور موجبات تخریب و اسیب رساندن به زیرساختها ومنازل مسکونی مردم را بهمراه داشته ، اشاره کردند : خوشبختانه با مدیریت به موقع و جهادی مسئولین شهرستان و تشکیل جلسات مکرر ستاد مدیریت بحران در فرمانداری با اتخاذ تدابیر به موقع از وقوع حوادث مشابه در سطح کشور ممانعت بعمل آمد .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امیری نیز  با تبريک سال جديد بر تلاش مردم و مسئولين در راستاي تحقق فرامين مقام معظم رهبري تاکيد کرد و گفت: بی شک حضور به موقع مسئولین شهرستان در جهت مواجه با بارشهای سیل اسای اخیر که با اتخاذ تدابیر  مناسب در جهت مقابله و تقلیل اثار مخرب سیل در سطح شهرستان گرفته شد . قابل تقدیر و ستایش می باشد ، که انشالله در سال جدید به همین صورت همچنان مسئولین در جهت خدمت رسانی به مردم بصورت جهادی در صحنه حاضر باشند.

 امام جمعه شهرستان با  اشاره به شعار سال مبتنی بر "حمایت از رونق تولید" افزود: با توجه به تحریمهای ظالمانه استکبار برعلیه کشور عزیزمان میطلبد تا مردم و مسئولان در کنار هم با تکيه بر فرامين ديني ، ولايتمداري و تلاش براي عدم وابستگي به ساير کشورها از پتانسیلها و استعدادهای وطنی و با تکیه بر خلاقیتها و ظرفیتهای جوانان و نیروهای انسانی داخلی ، و استفاده از منابع عظیم و غنی سرشار خدادای ، کشورمان را از هر گونه وابستگی اقتصادی به بیگانگان خارج کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است