نماینده عالی دولت در شهرستان :

تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ملکشاهی برگزار گردید

در این جلسه حجه الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به حماسه 22 بهمن امسال و شرکت خیل عظیم مرد ایران در این راهپیمایی باشکوه را مهر تایید مردم به نظام و رهبری ولی فقیه خود و پشتیبانی از انقلابی که خود بنیانگذار آن بودند ، دانستند که دشمنان را مایوس و نامید کرد . ایشان بیان داشتند : مردم ایران با اکثریت آرا به جمهوری اسلامی رای دادند . که پیامش عدالت و مبارزه با استکبار بود . دشمنان نظام و انقلاب پس ازسرگونی شاه دست نشانده که برایشان سنگین بود . ترس از اشاعه این انقلاب الهی در سراسر جهان ، باعث دشمنی بیشتر آنها گردید .

ایشان در ادامه با بیان اینکه گمشده امروز دنیا معنویت و ارتباط با خداست .نهضت الهی جمهوری اسلامی را پاسخگوی این خلا در دنیا دانستند، که باعث شده است .کشورهای تحت ظلم را به سمت خود بکشاند ، و ازین انقلاب الگو برداری کنند . ایشان با اشاره به پیشرفتهای کشور در بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی و سازندگی های وسیع در سطح کشورکه برخلاف میل دشمنان ، این پیشرفتها و اقتدار کنونی ایران را خاری در چشم دشمنان دانستند ، که تاب تحمل دیدنش را ندارند . و برای تضعیف نظام دست از هر دسیسه و کارشکنی و توطئه ایی برنمیدارند.

ایشان با اشاره به خیال خام استکبار که ایران اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید ، بیان داشتند : چهل ساله شدن انقلاب پیامش به آمریکا این است که الان کشور ماست که شما را به زانو در میاورد ، و این انقلاب زمینه ساز نهضت جهانی حضرت حجت (ع) می باشد .

ایشان مهمترین ویژگی انقلاب را ارتباط با خدا و نماز و یکی از ارکانش را نماز جمعه دانستند ، و از مردم ملکشاهی بخاطر حضور انقلابی در صفهای نماز جمعه تقدیر و تشکر کردند . و ضمن تقدیر از حجه الاسلام امینی وآرزوی موفقیت در سنگر جدید برای امام جمعه جدید ملکشاهی از درگاه الهی توفیق مسالت نمودند .

تاسمه فرماندار شهرستان نیز ضمن عرض خیر مقدم به تشریح و تبیین کامل ویژگیهای شهرستان ملکشاهی جهت آشنایی امام جمعه جدید پرداختند ازجمله ایشان اشاره نمودند که : میانگین جمعیت شهرستان قریب 23 هزار نفرو دارای دو ایل بزرگ ملکشاهی و شوهان و دو بخش مرکزی و گچی ، ایشان به رشادتهای مردم شهرستان در طول دفاع مقدس و تقدیم شهدا و جانبازان و تعداد بیشمار رزمندگان این خطه به نسبت جمعیت شهرستان از افتخارات بی بدیل برتارک این سرزمین قهرمان پرور می باشد ، اشاره نمودند . همچنین فرماندار از پیشرفتهای شهرستان و قرار گرفتن در مسیر توسعه با توجه به اقدامات ارزنده دولت در طول این چندین سال درجهت عمران و آبادانی ملکشاهی مطالبی را بیان نمودند ، و حضور بنیاد مستضعفان به مدت 5 سال با هدف رشد و سازندگی شهرستان و ایجاد اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام با کمک این بنیاد به ایراد سخن پرداختند. فرماندار در این جلسه از زحمات حجه الاسلام امینی در طول چندین سال خدمت بعنوان امام جمعه شهرستان تقدیر و برای امام جمعه جدید شهرستان آرزوی موفقیت نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است