فرماندار شهرستان :

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به شهرستان ملکشاهی از طرح توسعه و محرومیت زدایی ازین شهرستان با دستور مقام معظم رهبری خبر داد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به شهرستان ملکشاهی از طرح توسعه و محرومیت زدایی ازین شهرستان با دستور مقام معظم رهبری خبر داد.

ایشان در بدو ورود خود به شهرستان که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار و فرماندار نیز حضور داشتند مسابقات استانی والیبال فرهنگیان جام گرامیداشت دهه فجر را افتتاح نمودند.

درادامه این سفر مهندس سعیدی کیا از شعبه بانک سینا که زیر مجموعه  بنیاد مستضعفان است بازدید و در جریان روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرار گرفتند و همچنین از ساختمان اداری این بنیاد بازدید بعمل آوردند . ایشان درادامه از کارگاه خیاطی واقع درروستای وری علی نظر با اشتغالزایی برای 6 نفر و با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان که با حمایت بنیاد راه اندازی گردیده بود بازدید بعمل آوردند.

در ادامه سفر مهندس سعیدی کیا با حضور در محل بیمارستان در دست احداث شهرستان از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند و تفاهم نامه ایی جهت مشارکت بنیاد در تسریع تکمیل بیمارستان منعقد گردید .ایشان همچنین با دیدار با شهردار شهر ارکواز و اعضا شورای  این شهر ساز  وکارهای جهت ایجاد و توسعه مسیر سلامت را مورد بحث و برسی قرار دادند.

رئیس بنیاد مستضعفان و هیئت همراه با حضور در روستای باولگ بعنوان پایلوت طرح توسعه و پیشرفت شهرستان ازنزدیک در جریان ظرفیتها و توانمندیهای این روستا قرار گرفتند .

مهندس سعیدی کیا در ادامه سفرشان به شهرستان از چندین طرح دیگر بصورت میدانی بازدید نمودنند.  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است