نماینده عالی دولت در شهرستان:

در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب چندین پروژه عمرانی و اقتصادی در ملکشاهی افتتاح و کلنگ زنی گردید.

در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب چندین پروژه عمرانی و اقتصادی در ملکشاهی افتتاح و کلنگ زنی گردید.

. در این روز پروژه هایی از جمله طرح آب شیرین کن شهر ارکواز با اعتبار 100 میلیارد ریال که از شاخصترین پروژه های عمرانی است که کلنگ آن به زمین زده شد . که با بهره برداری از آن مشکل آب شرب شهر ارکواز تا تکمیل ّپروژه آبرسانی از سد چم گردلان رفع خواهد شد .

امروز همچنین شاهد افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهر مهر و دبستان 2 کلاسه روستای چشمه پهن با اعتبار 20 میلیارد ریال بودیم. همچنین در این روز چهارخانه بهداشت روستایی و مرکز بهداشت درمانی شهر مهر نیز با اعتبار 10میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت .

پروژه های روشنایی معابر بلوار روستای گنبد ، ساختمان آتش نشانی شهر مهر و دوپارک خطی شهرهای دلگشا و مهر نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

شایان ذکر است بازارچه میوه و تربار شهر ارکواز با اعتبار 10 میلیارد ریال و چندین طرح عمران شهری در شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان ملکشاهی ست که به بهره برداری رسیدند .

در مجموع با انجام 27 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از 221 میلیارد ریال ، اشتغالزایی 263 نفر در حین اجرای پروژه ها و 38 نفر پس از بهره برداری ، افتتاح و کلنگ زنی گردید .

در عصر همین روز با حضور معاون عمرانی استانداری ،  فرماندار و خبر نگاران رسانه های گروهی ، جراید و مطبوعات در محل سالن اجتماعات فرمانداری جلسه نشست خبر نگاران با مسئولین برگزار گردید .

 در این جلسه خبرنگاران سوالات خود را در مورد مسائل مختلف در خصوص پروژه های عمرانی شهرستان و برنامه های مسئولین و فرماندار شهرستان در جهت توسعه ، عمران و آبادانی ملکشاهی در حال و آینده پرسیدند ، که مسئولین با اشاره به طرح ها و پروژه های در دست اقدام در سطح شهرستان و با پاسخگوی به همه سوالات خبرنگاران نوید ملکشاهی پر از رونق و پیشرفت را در آینده نزدیک دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است