جلسه ستاد مقابله با کرونا

سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد کرونا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست

سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد کرونا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست

 محمد تاسمه روز سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: برای مبارزه با انتشار کرونا نیازمند عزم همگانی, مشارکت مردم و پای کار بودن همه دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی هستیم.

وی افزود: همه مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا که در راستای حفظ سلامت مردم است باید بدون کم و کاست اجرایی و عملیاتی شود.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد لازم الاجراست، تاکید کرد: سهل انگاری در اجرای مصوبات ستاد از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نبوده و با مدیر خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

تاسمه گفت: از رسانه ها، گروه های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و افراد داوطلب انتظار داریم با آگاه سازی و اطلاع رسانی به اقشار مختلف ضمن تشریح وضعیت حاد جامعه به لحاظ وضعیت بحرانی اپیدمی بیماری کرونا، مردم را به مشارکت و همکاری با متولیان سلامت ترغیب و همراه سازند.

وی اضافه کرد: با اجرای محدودیت های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا از اول آذر ماه  این محدودیت ها با جدیت تمام در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان اجرایی و عملیاتی خواهد شد و با هر گونه سهل انگاری و تخلف برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

فرماندار ملکشاهی از مردم این شهرستان خواست همانگونه که در دفاع مقدس حماسه آفرین بودند، در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا که سلامت همه آحاد جامعه را نشانه گرفته با رعایت فاصله اجتماعی, پروتکل های بهداشتی, استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی این ویروس مرموز و مرگ آور را به زانو درآورند.

۲۰ هزار و ۴۹۸ نفر تاکنون در استان ایلام به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که ۶۳۳ نفر از این تعداد در شهرستان ملکشاهی هستند.

۱۸ هزار و ۴۴۸ نفر از مبتلایان کرونا در استان ایلام تاکنون سلامتی خود را بدست آورده و متاسفانه ۵۱۶ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است