پیام تسلیت رئیس حمهوری

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت در گذشت حاج اله یار جنابی ور

پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت در گذشت حاج اله یار جنابی ور

در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت حاج‌ الله‌یار جنابی‌ور، پدر شهیدان والامقام رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور، موج تألم خاطر شد.

روحانی تاکید کرد: این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی در طی سالیان طولانی فراق عزیزان خود را با سربلندی و عزت تحمل کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

روحانی در پیام خود تصریح کرد: اینجانب این مصیبت را به مردم شهید پرور استان ایلام و خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

مرحوم «حاج الله‌یار جنابی‌ور» پدر گرانقدر شهیدان «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور»  در سن ۹۰ سالگی و به علت کهولت سن، پس از تحمل سال‌ها رنج فراق از فرزندان شهیدش، آسمانی شد و به شهیدانش پیوست.

پیکر این اسوه صبر و استقامت در جوار امامزاده پیر محمد عابد (ع) به خاک سپرده شد و به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم ترحیم برگزار نمی‌شود.

شهیدان معظمه «رسمیه، لیلا و زهرا جنابی‌ور» در جریان بمباران هوایی ۱۷ خرداد سال‌ ۱۳۶۴ شهر ارکواز ملکشاهی بدست مزدوران رژیم بعث به مقام رفیع شهادت نائل آمدند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است