رئیس ستاد بحران شهرستان

: جهت پیشگیری و حفظ آمادگی و مقابله با بحران مخالف جزیره ایی و موازی عمل کردنم.

: جهت پیشگیری و حفظ آمادگی و مقابله با بحران مخالف جزیره ایی و موازی عمل کردنم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا، بارش باران و تگرگ طی روزهای آینده، استاندارد سازی زیرساخت ها، بهینه سازی تجهیزات و امکانات در کنار اطلاع رسانی می تواند به دستگاه های خدمات رسان و امدادی در زمان بحران کمک کند.

تاسمه اضافه کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با بحران کاهش دمای هوا و افزایش بارش ها باید اندیشیده شود ، دستگاه های اجرایی و خدمات رسان، ضمن آماده باش کامل، موظف هستند اقدامات لازم را برای عبور از این شرایط انجام دهند . وی رعایت اصول استاندارد مقابله با بحران توسط مسئولان مرتبط را مهم دانست و یادآور شد: از عوامل مهم در مدیریت بحران ، رعایت استانداردهای لازم در کنار اطلاع رسانی به موقع و فراهم کردن تمهیدات در شرایط خاص، یک امر ضروری است.

فرماندار درادامه با تاکید بر اینکه کلیه ادارات عضو ستاد بحران ضمن اینکه باید دست در دست هم و با تعامل صددرصد در جهت پیشگیری و مقابله با هر گونه بحران احتمالی اقدام نمایند ، از هرگونه جزیره ایی عمل کردن و موازی کاری خودداری نمایند. وی با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه های عضو ستاد لازم است در دسترس باشند، گفت: حضور همه مدیران در زمان وقوع بحران ضروری است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است