رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ملکشاهی :

شبکه بهداشت موظف به اطلاع رسانی کامل ، مداوم و موثر به احاد مردم شهرستان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کروناست

شبکه بهداشت موظف به اطلاع رسانی کامل ، مداوم و موثر به احاد مردم شهرستان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کروناست

 محمد تاسمه در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور که بحران جهانی است، گفت: باید با هماهنگی و بررسی راهکارها با آمادگی و اتخاذ تمهیدات و ارائه امکانات از شیوع این ویروس جلوگیری نماییم .

فرماندار ضمن اشاره بر محدود کردن جلسات در فرمانداری و ادارات ، از تشکیل و شرکت در مراسمات عمومی که خطر سرایت این بیماری خطرناک را به همراه خواهد داشت ؛ همگان را بر حذر داشتند ؛ و از مدیران شبکه بهداشت شهرستان خواستند: تا با ایجاد شبکه اطلاع رسانی در فضای مجازی و نصب بنر وتوزیع پلا کارت در سطح شهرستان ضمن دادن هشدار، با اطلاع رسانی کامل به مردم ، آموزش های لازم را جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری خطرناک داده باشند.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان نیز در این جلسه با تشریح کامل اقدامات پیشگیرانه خود با اشاره به  مسری و خطرناک بودن این بیماری ، با بیان این که همه باید مراقبت های بهداشتی را رعایت نماییم ، تصریح کرد : مردم باید علاوه بر پیشگیری ، از هرگونه دست دادن و روبوسی با یکدیگر خودداری نمایند . وی همچنین  تب بالای ۳۸درجه ، سرفه های خشک مداوم ، تنگی نفس و اسهال را از علائم اولیه این بیماری دانستند. و گفتند : مردم در صورت مشاهده هرکدام ازین علائم باید سریعا جهت تشخیص ، درمان و جلوگیری از سرایت به دیگران به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند .

 در این جلسه هرکدام از اعضا از آمادگی کامل خود جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی به ارائه گزارش پرداختند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است