نماینده عالی دولت در شهرستان :

راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ملکشاهی در طلوع آفتاب بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۹۸برگزار گردید.

راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه ملکشاهی در طلوع آفتاب بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۹۸برگزار گردید.

در سخنرانی این مراسم باشکوه محمد تاسمه فرماندار شهرستان ابراز داشت : اين حضورباشکوه شما مردم شهید پرور شهرستان  پيام روشني دارد , و آن اينكه ما همگی وفادار به آرمان هاي انقلاب، امام راحل و خون پاک شهدا هستیم , و تا آخرین قطره خون در بدن از ارمان های نظام و انقلاب پشتیبانی خواهیم کرد .

ایشان بیان داشتند : مردم عزيز ايران اسلامي با وجود تحریمهای ظالمانه و پیامد تمامی مشكلات و كاستي ها، همواره پشتيبان انقلاب و نظام بوده اند و دست از حمايت خود هم نكشيده اند , پس دشمنان بدانند وحدت بين ملت و نظام برهم زدني نيست.

فرماندار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اشاره داشتند : به برکت انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه از عمر نظام شکوهمند اسلامی شاهد موفقیت های گوناگون در ابعاد علمی، موشکی، تکنولوژی، فضایی، پزشکی، نانو، انرژی صلح آمیز هسته ای و همچنین بعد نظامی، که همه این موفقیت ها به پشتوانه و به همت سرداران رشید اسلام همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  ونبوغ جوانان دانشمند این کشور رقم خورده است.

فرماندار ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه به شرکت حداکثری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست تا در برابر این همه عظمت و وفاداری ملت شریف برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

در ادامه قطعنامه پاياني راهپيمايي يوم الله 22 بهمن قرائت و با فريادهاي مرگ بر آمريكا و الله اكبر شركت كنندگان تاييد گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است