فرماندار شهرستان ملکشاهی

سیاست گذاری در اشتغالزایی پایدارعاملی موثر در کاهش جرم و جنایت در جامعه می باشد

سیاست گذاری در اشتغالزایی پایدارعاملی موثر در کاهش جرم و جنایت در جامعه می باشد

به گزارش روابط عمومی تاسمه فرماندار ملکشاهی در این جلسه عوامل مختلفی را در وقوع جرم و جنایت در سطح جامعه دخیل دانستند ؛ ایشان یکی از مهمترین دلیل روی آوردن جوانان و افراد به سمت ارتکاب جرم را عامل بیکاری دانستند ؛ و گفتند :  بیکاری یکی از مهمترین عوامل بوجود آمدن بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است ؛ چراکه اگر شغل متناسب با شئونات یک فرد در جامعه وجود داشته باشد بسیاری از جرائم از بین خواهد رفت.

ایشان همچنین بیان داشتند : خوشبختانه در کشور ما نیز با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته اقدامات موثری را در جهت کاهش نرخ جرم و جنایت با استفاده از ابزار اشتغال‌زایی انجام داده‌اند ؛ که می‌توان از شهرستان ملکشاهی  به عنوان یکی ازین شهرستان های پایلوت در این عرصه نام برد. که در راستای رفع معزل بیکاری در سطح شهرستان ملکشاهی در فاصله سال های 97-98اعتباری بالغ بر  25 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بیش از 1000 نفر از جوانان جویای کار و اشتغال پرداخت گردیده است ، که در بین شهرستان های استان رتبه اول جذب تسهیلات اشتغالزایی ازآن ملکشاهی می باشد.

فرماندار همچنین از اقدامات ارزنده صورت گرفته در سطح شهرستان را تحت پوشش قرار گرفتن نقاط کور آنتن دهی مثل روستاهای میانتگ و باولگ دانستند؛ که این اقدام را از مطالبات بحق مردم وهم در انعکاس سریع اخبار و وقایع جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی در کاهش آسیب موثر وحائز اهمیت دانستند .  

فرماندار در پایان گفت: مسئولین ملکشاهی از اعضای شورای تامین گرفته تا مدیران ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی شهرستان در کنار همه اقدامات در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، با اتحاد و همدلی،  در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بصورت موازی و هماهنگ در حال انجام وظیفه می باشند , که قابل تقدیر و ستایش می باشد .

در این جلسه هر کدام از اعضای جلسه به ارائه راهکارهای مفید و موثر در جهت پیشگیری از وقوع جرم در سطح شهرستان ملکشاهی پرداختند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است