فرماندار:

جلسه هم اندیشی و راهبردی توسعه ورزش شهرستان

جلسه هم اندیشی و راهبردی توسعه ورزش شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری روز شنبه جلسه هم اندیشی و راهبردی توسعه ورزش شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد در محل فرمانداری برگزار گردید.

محمد تاسمه در این جلسه اظهار داشت: شهرستان ملکشاهی با داشتن ظرفیت های بزرگ از جوانان مستعد وفعال ، با کسب افتخارات بسیار نشان داده اند توانایی فتح قله های قهرمانی را در  استان وحتی کشوردارا می باشند .

ایشان به توجه و دقت در مدیریت درانتخاب مکان مناسب و نوع احداث اماکن ورزشی تاکید نمودند ؛ تا ضمن مدیریت درست احداث ، دسترسی ورزشکاران به این اماکن سهل و آسان باشد .

تاسمه در این جلسه به تلاش در جهت جذب اسپانسر جهت کمک به هیات های ورزشی شهرستان اشاراتی داشتند ؛ و ضمن رضایتمندی از سطح بالای فرهنگی ورزش شهرستان خواستار استفاده از توان ها ، ظرفیتها و طرح های سازمانهای مردم نهاد در جهت ارتقای بیشتر آگاهی های فرهنگی اجتماعی شدند .

فرماندار از مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستند؛ تا با توجه به توان و ظرفیت بالای ورزشی  شهرستان در جهت ارتقا سطح نمایندگی ورزش شهرستان به اداره ورزش و جوانان تلاش و اقدامات لازم صورت گیرد.

در این جلسه مسئولین هیئت های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود عدم تشکیل ستاد ساماندهی جوانان ؛ نبود زیر ساختهای ورزشی ؛ عدم توجه به ایجاد سکوی تماشاگر زمین فوتبال ؛نبود اماکن ورزشی در روستاهها ؛کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان؛عدم حمایت از مربیان ،قهرمانان و پیشکسوتان؛نبود خوابگاه برای ورزشکاران مهمان؛نبود سالن های اختصاصی برای هیات های مختلف ؛ و.... را از مهمترین مشکلات و چالش های ورزشی این شهرستان عنوان نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است