فرماندار ملکشاهی

زنگ هفته پدافند غیر عامل توسط فرماندارشهرستان نواخته شد

زنگ هفته پدافند غیر عامل توسط فرماندارشهرستان نواخته شد

تاسمه فرماندار شهرستان بعنوان سخنران این مراسم با تشریح ابعاد مختلف و تعاریف کلاسیک پدافند غیر عامل گفت : امروز میزان توجه واهمیت دادن به پدافند غیر عامل از نقاط قوت و ضعف جوامع محسوب می شود ، و هر جامعه ایی که بتواند تدابیر و راهکارهای لازم و ضروری در مقابل عوامل انسان ساز که در راستای تخریب و حمله به بنیانهای حیاتی و زیر ساختی صورت می گیرد ، مصون سازد ؛ در حوزه پدافند غیر عامل موفق و از قدرت بیشتری در دنیای امروز برخوردار است .

 فرماندار تدابیر مقام معظم رهبری در طول سالهای گذشته از جمله اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، حمایت از کالای ایرانی ، رونق تولید ملی و توجه به اشتغال و فرهنگ از بنیانهای مهم و مولفه های ضروری دانست ؛ که امروز باعث شده ایران اسلامی در این حوزه در مقابل تهاجم اقتصادی و تحریم ها ، کمترین خسارت را داشته باشد .

رئیس پدافند غیر عامل شهرستان اتخاذ راهبرد چانه زنی سیاسی و ارائه دیپلماسی برتر و خارج شدن از وابستگی به نفت توسط دولت تدبیر و امید را از جمله مولفه های دیگر پدافند غیر عامل در حوزه کلان و ملی برشمرد .

ایشان همچنین به ابعاد جزئی تر پدافند غیر عامل در سطح استان ها و شهرستان ها اشاره نمودند، و گفتند : در همین شهرستان ملکشاهی و در حوزه فرهنگی تحکیم خانواده و حجاب بانوان از جمله نمادهای درخشان زنان و بانوان این سرزمین است ؛ که می تواند در مقابل هجمه های ضد فرهنگی دشمن در فضای مجازی و ماهواره ایی بعنوان یک پدافند غیر عامل عمل نماید .

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود حفظ وحدت ملی را از دیگر مولفه های مهم پدافند غیر عامل برشمرد و گفت : متاسفانه کسانی در داخل همنوا با دشمن در تخریب دولت که در سنگر و خط مقدم توسعه کشور است ، گام بر داشته و مغرضانه و بدون انصاف مردم را به سرنوشت نظام مایوس می نمایند؛ که این بر خلاف مصلحت ملی و از جمله نقاط ضعف در حوزه پدافندی محسوب می شود .

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های متنوع با موضوعیت پدافند غیر عامل ، زنگ شروع هفته پدافند غیر عامل توسط فرماندار شهرستان نواخته گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است