فرماندار ملکشاهی :

شورحسینی مردم شهرستان جهت استقبال از زائرین ابا عبدلله الحسین

شورحسینی مردم شهرستان جهت استقبال از زائرین ابا عبدلله الحسین

فرماندار در این مصاحبه با اعلام اینکه مسیر ملکشاهی به مهران زیربار ترافیک روان تردد زائرین اربعین قرار گرفته ، از آماده بودن زیرساختهای جاده ای و دیگر امکانات خدماتی و رفاهی به زائرین خبر داد.

تاسمه بیان داشت : از سال گذشته  تا کنون بیش از 15 نقطه حادثه آفرین مسیر ایلام ملکشاهی مهران با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال رفع شده و اقداماتی جهت از جمله بهسازی ، آسفالت ، خط کشی ، ایمن سازی و نصب علائم انجام گرفته است.

فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه  تمهیدات لازم در خصوص تسهیل در تردد زائرین از مسیر ملکشاهی انجام گرفته اظهار داشت : موکب مرکزی شهرستان و پنج موکب در طول مسیر با محوریت مردم و پشتیبانی دستگاههای اجرایی از زائرین پذیرایی و خدماتی از جمله اسکان ، خدمات درمانی و رفاهی نیز انجام می شود .

وی  استقرار6 اکیپ امداد و نجات جاده ای ،5 اکیپ فوریتهای پزشکی ، و استقرار عوامل راهداری و انتظامی در طول مسیر را از جمله این خدمات دهی عنوان کرد و افزود همه امکانات شهرستان در جهت خدمات به زائرین بسیج شده است.

تاسمه با اشاره به نقش ویژه مسیر ملکشاهی به مهران به عنوان راه موازی مسیر اصلی خاطر نشان کرد: از چند روز گذشته تردد رفت و برگشت زائرین در این مسیر آغاز شده و این مسیر دارای بار ترافیکی روانی است.

فرماندار ملشاهی همچین از ساماندهی رفت و برگشت زائرین در داخل شهر ارکواز خبر داد و یادآور شد جهت جلوگیری از گره ترافیکی در داخل شهر نیز تمهیدات خاصی اتخاذ شده است.

مسیر ایلام ملکشاهی مهران به طول 105 کیلومتر اینکه از چند سال گذشته به عنوان مسیر موازی و دوم نقش ویژه ای در تردد و تسهیل بار ترافیکی زائرین به مرز مهران داشته است  و بعلت موقعیت کوهستانی و جنگلی از منظر گردشگری نیز مورد توجه هموطنان و زائرین از سراسر کشور قرار گرفته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است