فرماندار شهرستان :

آب شیرین کن هزار و 600متر مکعبی ملکشاهی به بهره برداری خواهد رسید .

آب شیرین کن هزار و 600متر مکعبی ملکشاهی به بهره برداری خواهد رسید .

محمد تاسمه روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از ابتدای سال جاری زیر ساخت لازم برای استقرار دستگاه آب شیرین کن فراهم شده ؛ و دستگاه آب شیرین کن با تجهیزات فنی آن در محل استقرار یافته است .

وی افزود : فاز اول این طرح با اعتبار 70 میلیارد ریال اعتبار و با ظرفیت 1600متر مکعب هم اکنون آماده شده است ؛ و به زودی در مدار آب رسانی شهرستان قرار خواهد گرفت.

فرماندار ملکشاهی با بیان اینکه با بهره برداری ازین طرح مشکل شوری آب شهرستان برطرف می شود ؛ تاکید نمودند : در کنار این طرح پروژه آبرسانی از سد چم گردلان نیز با پیشرفت 60 درصد در حال اجرا می باشد ؛ که آب شرب شهرستان را در بلند مدت تامین خواهد کرد.

تاسمه یاد آور شد : طرح آبرسانی شهرستان شامل سه واحد ایستگاه پمپاژ ، یک واحد تصفیه خانه آب ، 30 کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی 20 کیلو وات ، 9 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و 5/ 24کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر 500 میلی متر است که در حال اجراست .

وی اضافه کرد : ایستگاه پمپاژ شماره یک بطور کامل اجرا شده ؛ و ایستگاههای پمپاژ 2 ،3 و تصفیه خانه آب با پیشرفت چشمگیری در حال اجراست .

فرماندار ملکشاهی گفت : خط انتقال برق فشار قوی بطول 30 کیلومتر بطور کامل اجراشده است ؛ و از 24 کیلومتر خط انتقال آب 18 کیلومتر تکمیل و از 9 هزار متر مکعب مخزن ، هفت هزار متر مکعب به اتمام رسیده است .

تاسمه افزود : با راه اندازی تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ بیش از 155 لیتر در ثانیه آب سد چم گردلان تصفیه شده ؛ و به مخازن ذخیره بین راهی منتقل ، و از آنجا وارد مدار توزیع آبرسانی شهرستان خواهد شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است