فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان :

نظم و امنیت پایدار بستر توسعه و آبادانی همه جانبه هر جامعه ای است.

نظم و امنیت پایدار بستر توسعه و آبادانی همه جانبه هر جامعه ای است.

محمد تاسمه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ملکشاهی اظهار داشت : به واسطه همدلی و همراهی اعضای شورای تامین و برخورد قاطعانه و مقتدرانه نیروی انتظامی با اخلال گران نظم و امنیت ، این شهرستان از امنیت پایدار برخوردار است .

وی به خدمات دولت در شهرستان طی چند سال گذشته بویژه در حوزه سلامت و آموزش اشاره ؛ و اظهار داشت : این اقدامات ارزشمند در القای روحیه امید و نشاط به مردم ملکشاهی و کاهش جرایم تاثیر بسزایی داشته است .

ایشان تاکید نمودند : نظم و امنیت پایدار بستر توسعه و آبادانی همه جانبه هر جامعه ای است ؛ و هرگاه امنیت به معنای واقعی کلمه در جامعه و منطقه برقرار شد ، توسعه اقتصادی ، اجتماعی و عمرانی نیز به دنبال خواهد داشت .

فرماندار ملکشاهی افزود : ایران اسلامی امروز چه در داخل و چه در مرزهای طولانی خود دارای امنیت پایدار ، با ثبات و خدشه ناپذیر است ؛ و روحیه انقلابی و ولایتمداری ، نیروهای مسلح ایران اسلامی را در برابر هر تهدیدی مصون نگه داشته داشته است .

وی رمز موفقیت نیروهای مسلح بوِیژه نیروی انتظامی در برقراری امنیت داخلی را تعامل ، همدلی و همراهی با مردم عنوان کرد ؛ و گفت : امنیت مقوله ایی فراگیر و نتیجه مشارکت مردمی و عملکرد دستگاههای مختلف اجرایی ، قضایی و انتظامی و امنیتی است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است