نماینده عالی دولت در شهرستان :

مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل عزتمند و اقتدار آمیز بود

مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل عزتمند و اقتدار آمیز بود

 در این جلسه و پس از تلاوت ایاتی چند از کلام الله مجید ، فرماندار با دفاع از مواضع دولت در دیپلماسی بین الملل ، اشاره داشت : مواضع ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل عزت مند و اقتدار آمیز بود ،  که مایه وحدت و همدلی آحاد جامعه و مسئولان می باشد .

فرماندار اظهار داشت : طرح صلح هرمز و مواضع گیری های مقتدرانه  ، حکیمانه و مبتنی بر دیپلماسی قوی ریاست محترم جمهوری در سازمان الملل نشان از توان و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل و منطقه ایی دارد .

وی افزود : سخنان دکتر روحانی عرصه جدیدی را برای صلح و امنیت پایدار در سطح جهان و منطقه مهم و استراتژیک خاور میانه مطرح ساخت ، که مورد توجه رهبران سیاسی و رسانه های جهانی قرار گرفت .

فرماندار ملکشاهی در ادامه صحبتهای خود در واکنش به بعضی موضع گیریهای اخیر که حرکت دولت را در رسیدگی به امورات مردم کم شتاب اعلام می کند ، گفت : نباید در چنین شرایطی با زدن سخنان غیر مستدل ، وحدت و انسجام ملی را خدشه دار کرد.

تاسمه با بیان اینکه نقد منصفانه سازنده است ، تاکید کرد : نقد اگر بی پایه و بر اساس احساسات و منافع گروهی باشد ، نه تنها سازنده نیست ، بلکه تخریب گرانه و عوام فریبانه است .

وی با دفاع از عملکرد دولت یاد آور شد : در شرایط کنونی دولت در خط مقدم دفاع از منافع ملی و آرمانه ای انقلاب است ، که باید توسط احزاب و گروهای مختلف مورد حمایت قرار گیرد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است