رئیس کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان :

فرماندار ملکشاهی : ازمهمترین وظایف کارگروه تنظیم بازار حضور فیزیکی ، نظارت و کنترل مستمر قیمت ها ست .

فرماندار ملکشاهی : ازمهمترین وظایف کارگروه تنظیم بازار حضور فیزیکی ، نظارت و کنترل مستمر قیمت ها ست .

محمد تاسمه فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار تاکید کرد: تهیه، توزیع و نظارت درست بر عرضه به موقع کالاهای مورد نیاز مردم با هدف جلوگیری ازتخلف و سواستفاده برخی فروشندگان و کنترل قیمت ها جزو مهمترین وظایف کارگروه تنظیم بازار است.

وی با اشاره به رشد قیمت برخی کالاهای اساسی مانند گوشت مرغ افزود: با تشدید نظارت بر کشتارگاه های مرغ روز و مرغ زنده شهرستان و کنترل قیمت ها و نحوه عرضه گوشت مرغ  موجبات جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه در سطح بازار را مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در دستور کار خود قرار دهند .

 رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان ملکشاهی افزود: در صورت رعایت نشدن قیمت مصوب از سوی مرغ فروشان شهرستان اداره صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده و با متخلفین برخورد قانونی داشته باشند.

 فرماندارملکشاهی در مورد نظارت دائم و مستمر بر سایر اقلام ضروری و مصرفی مردم اشاره داشت : یکی دیگر از اقلام مصرفی مردم نان است ؛که قوت مصرفی بیشتر مردم شهرستان بوده ؛ که در این زمینه هم با نانوایی های که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند ؛ یا نان بی کیفیت به مردم عرضه می دارند ؛ ضمن کاستن از سهمیه آرد با جریمه سنگین بر خورد قاطع صورت گیرد. فرماندار همچنین اشاره داشتند : مسئولین باید بجد حمایت گر  حقوق مردم شریف شهرستان باشند ؛ و تلاش نمایند  ، با هوشیاری و نظارت های مستمر جلوی افراد سودجو و فرصت طلب گرفته شود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است