فرماندار ملکشاهی :

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گردید

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی  در این جلسه  که به مناسبت هماهنگی جهت برگزاری برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان برگزار گردید ؛ محمد تاسمه فرماندار ورئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت :  در امر مبارزه با مواد مخدر هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد،  مگر با همکاری و همراهی همه ‏مسئولین ادارات و نهادها و شهروندان یک جامعه ،  بسیاری از مشکلات جوامع ‏امروزی ، ندانستن و عدم آگاهی در خصوص مشکلات و معضلات اعتیاد به مواد مخدر می باشد . که این امر نیازمند در درجه اول آموزش های لازم به خانواده ها و در سطح شهرها نصب بنر های تبلیغاتی و هشدار دهنده با موضوعیت آثار سو مصرف مواد مخدر ،  تشکیل کارگاها با مضمون خطرات مواد مخدر  ،و  استفاده از ظرفیت ها وتوانمندیهای سازمانهای مردم نهاد در برگزاری کلاس های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب در زمینه مواد مخدر می باشد.  .

فرمانداردر ادامه بیان داشت : در امر مبارزه با مواد مخدر باید بیشتر در زمینه پیشگیری فعالیت انجام شود ؛ شناسایی جامعه هدف و مناطق پر خطر از ضروریات امر مبارزه با مواد مخدر می باشد  ؛ که باید سعی شود در مناطق پرخطری که افراد در وضعیت سفید و مستعد معتاد شدن می باشند؛ این افراد شناسایی و تحت حمایت قرار گیرند ، که این امر نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی درست و دقیق همه دستگاه های متولی می باشد . و در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر راهکارهای جهت مقابله با روی آوری جوانان به مواد افیونی اندیشیده و تصمیمات جلسه مصوب و به اجرا در آید.

فرماندار در پایان در خصوص برگزاری همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره داشتند :   باید با برگزاری همایشی باشکوه ، , با اجرای برنامه هایی متنوع  از قبیل استفاده از سخنرانی اساتید خبره ، بر پایی  نمایشگاهها عکس و فیلم و کارگاهای آموزشی با محتوای مضرات و تهدیدات مواد مخدر در سطح جامعه ، ودیدار و تجلیل از خانواده های معزز شهدا امر مبارزه با مواد مخدر گنجانده شده ؛ تاضمن آگاهی خانواده ها و جوانان ، این روز گرامی داشته شود.  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است