فرماندار شهرستان ملکشاهی :

جلسه شورای ترافیک شهرستان ملکشاهی به ریاست فرماندار برگزار گردید

جلسه شورای ترافیک شهرستان ملکشاهی به ریاست فرماندار برگزار گردید

نماینده عالی دولت در شهرستان در این جلسه بیان داشت : از شهرداریهای سه شهر ارکواز ، مهر و دلگشا انتظار میرود ؛ تا با توجه به تامین قیر یارانه ایی لازم و کافی ، تمامی نقاطی از شهرستان که نیاز مند روکش آسفالت می باشند ؛ حتما در اسرع وقت آسفالت گردد . ایشان در ادامه  در خصوص  نصب کارشناسایی شده ؛ علائم راهنمایی و رانندگی و سرعت گیرها اشاره داشتند :   باید در مرحله اول نظریه کارشناسی در محل های نصب سرعت گیر وسرعتکاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت گیر نصب شود ؛ و پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کار شناسی نسبت به نصب سرعت گیر اقدام شود.

فرماندارشهرستان در این جلسه با اشاره به نیاز ساماندهی دستفروشان و وانت بار ها شهر ارکواز اظهار داشت:  باید شهرداری این شهر با تدابیر لازم ، جهت در اختیار گذاشتن مکان مناسب برای این افراد اقدام نماید ، تا با اجرای این طرح شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر و تسهیل در عبور و مرور مردم باشیم.

فرمانداردر پایان افزود : ضمن لازم اجرا بودن همه مصوبات ، انتظار میرود مصوبات جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد ، تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هر چه بهتر مرتفع گردد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است